رونيارونيا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

تصاویر دخترمان رونیا

کارهای جالب انگیز گلم

1392/9/3 14:02
نویسنده : حمید و کبری
340 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر گلم خدا رو بخاطر داشتن تو شكر ميكنم تو هديه و عيدي  آسماني هستي دختر گلم هر روز كارهاي جالبي از تو مينينم و لذت ميبرم امروز يكسال و ده روزه هستي و مثل دخترخانم هاي بزرگتر رفتار ميكني مثلا" تقريبا" دو سه هفته پيش كه از خونه آقاجون به خونه خودمون با آژانس ميرفتيم وقتي كه من خواستم كرايه راحساب كنم،تو به زور كيف پول را از دستم گرفتي و خودت يه دوهزاري به راننده دادي و من متعجب از كار گلم به راننده گفتم آقا بفرمائيد دخترم اولين بار كه اين كار رو ميكنه لطفا" پول را از دخترم بگيريد و يك هزاري هم بهش دادم و اينكارت رو به همه تعريف كردم و يا اينكه وقتي تو شيپورت رو فوت كردي و سوت زدي يا اينكه ساز دهني ميزدي من احساس كردم تو بزرگ شدي و احساس فوق العاده اي پيدا كردم.(عزيزم بهت افتخار ميكنم)

 

 من معتقدم فرزند از بزرگترين نعمتهاست كه خدا را هزار مرتبه شكر كه نصيب من هم شده.دوستت دارم گل مادر

 بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی عکس
24 شهریور 93 17:10
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir