رونيارونيا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

تصاویر دخترمان رونیا

ترك پستانك

1393/8/27 15:47
نویسنده : حمید و کبری
224 بازدید
اشتراک گذاری

از پستانك گرفتن:

عزيزم من اصلا" فكر نميكردم كه بتوني اينقدر راحت از دست پستونك خلاص بشي عزيزم الان (01/07/93 ) دقيقا" يك هفته هست كه پستونك رو ترك كردي ماجرا از اين جا شروع شد كه دختر گلم وقتي كه دندونهاي نيش و آسياب ات در ميومد خيلي اذيت ميشدي و هي پستونكت رو به دندونهات ميكشيدي و كمي آروم ميشد ولي از بس اينكار رو كردي پستونكت پاره شده بود و ميك زدنش برات اصلا" لذت كه نداشت حتي باعث شده بود روي زبونت زخم بشه همين باعث شده بود كه كم كم از پستونك بدت بياد و من هم كه متوجه اين موضوع شده بودم عمدا" برات جديدش رو نگرفتم( البته برخلاف ميل عزيز كه هي ميگفت بچه اذيت ميشه يه پستونك براش بگير) تا اينكه الان ديگه موقع خواب هم اصلا" پستونك نمي خوري هورا.............

البته اين رو بگم كه يك بار اسم پستونك رو آوردي وقتي كه خوابت ميومد و كلافه شده بودي و نمي تونستي بخوابي، گريه كردي و گفتي پستونك كووو....گریه و من گفتم پاره شده، ماماني انداخته سطل آشغال و وقتي گفتم سطل آشغال بيشتر بغض كردي و جيگر من كباب شد و سريع حرفم رو پس گرفتم و گفتم نه مامان پاره شده و فكرت رو به برنامه تلويزيون كه نمايش سيرك بود جلب كردم و ديگه بعد اون اصلا" اسمش رو نبردي و حالا ميتونم با افتخار بگم دختر گلم تو ديگه بزرگ شديبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)